מסעדת רק בשר סניף סלמה

מסעדת רק בשרטוב אז הייתי אתמול (29.6.2016) במסעדת רק בשר בסניף סלמה. בפבטיבל הבשר שלהם.

קיבלתי איכשהו שני כרטיסים במתנה כי כתבתי בעמוד "קרניבורים עם חיוך על השפתיים" שבפעם הקודמת שהייתי לא הספקתי לאכול הכל. זה היה מאד נחמד מצידם !

בקיצור, הייתה חוויה מיוחדת מאד שגבלה באובדן שפיות של הרבה מהמשתתפים. כנראה ששילוב של 50 גברים (כמעט ולא היו שם בחורות) עם בשר ואלכוהול גורם לכולם להפוך לניאנדרטלים.

אני מאד נהנתי !

בהתחלה כשמגיעים מקבלים כוס יין שאיתה הולכים לשולחן. אחרכך מתחיל להגיע המנות הראשונות, שכוללות צ'ילי קונקרנה וקרפצ'יו שהיה מאד טעים בחלקים שונים שלו, כלומר, הם שמו רוטב סויה ופלפל שחור ומלח אבל בצורה לא מאוזנת מה שגרם לחלק מהקרפצ'יו להיות מאד טעים וחלק פחות. אבל עדיין זה נעשה מבשר איכותי והיה טעים מאד ! על השולחן עומד דירמיג'ן יין אדום חצי יבש – טעים מאד ומביאים גם מין וכל מיני מיצים.

הם מושיבים את כולם ביחס על שולחנות ארוכים ומתחילים להזרים את הבשר, בהתחלה קיבלנו אסאדו – שהיה מאד טעים אבל בחלק ממנו היה יבש, אבל הרוטב והעובדה שזה כפי יכולתך כך שאפשר לזרוק את מה שיבש לצד סייעה בפתרון. מה שכן, כמי שמלומד במסעדות אכול כפי יכולתך (כמו פאפאגאיו, ברזיל הקטנה וקזה דו ברזיל) אני יודע שאסור להתמלא מהשטויות של ההתחלה. אני גם יודע שיש תמיד במצבים כאלו נטייה להביא מנות בהפרשי זמנים מאד גדולים אחד מהשני – כדי שתתמלא ולא תאכל הרבה. בפעם הקודמת שהייתי בפסטיבל זה לא היה, אבל הפעם זה כן קרה, אחרי האסאדו המתנו הרבה מאד זמן למנה הבאה. אני לא חושב שזה היה בכוונה אבל ככה יצא, המלצרים הביאו בינתיים המון קרפצ'יו וצ'יפס וכאלה דברים כדי שלא סתם נמתין.

בהמשך יצאו נקניקיות צ'וריסו מאד מאד טעימות ! ממש טובות, היה חסר לי חריף בצד אבל זה היה מעולה. אחרכך יחד איתן יצא קציצות.

גם האנטריקוט היה מעולה ביחס למקומות של אכול כפי יכולתך, הוא היה רך וחם כמו שאנטריקוט צריך לצאת. באנטריקוט החיסרון הוא תמיד אם הסטייק מתקרר, ואז השומן נקרש בחזרה וזה מוריד את כל הטיב.

אחרכך הוציאו קציצות קטנות וחמודות, אבל לא היה מספיק, הוא שם אחד לכל אחד בצלחת כך שזה היה בעיקר טעימה של ביס.

בהמשך יצאו סינטות, שלפי דעתי נחתכו טיפה גס לסינטה, שזה בשר מאד מרוכז וקשה לאכול סטייק סינטה עבה. המידת עשייה שלו הייתה טובה והיה טעים, אבל לא כמו האנטריקוט.

אחרכך יצאו פקיניות, שזה בשר שלי כישראלי יוצא לטעום רק במסעדות ברזילאיות כי לא מוכרים את החלק הזה בסופר (באופן כללי, בישראל משום מה יש חלקים בין מספר 1 ועד 12, טרם ראיתי חלקים שהם מעבר ל-12 [הצוואר]). הפקינייה הייתה טובה, אבל חתוכה מאד דק ולכן גם עד שהיא הגיעה לשולחן היא כבר הייתה קרה.

מסעדת רק בשר סניף סלמה

חשוב לי לציין שהייתה אווירה ממש טובה במסעדה, כל המשתתפים ישבו יחד והיה מאד כיף, אבל גם מאד רועש !

בהמשך הגיע גולת הכותרת של הערב בו הם עשו תחרות שתיית בירה, החוקים הם שמשתתפים 5 אנשים, הראשון שמסיים ראשון את הבירה ושוט לא משלם על הארוחה שלו.

חבר טוב שלי שהיה האלוף המכהן הגיע מלא בביטחון עצמי, אבל נכשל בעל מילוי תפקידו כשבחור אחר, שהוא כינה "הג'מוס" ניצח אותו. התחרו הייתה מאד שנויה במחלוקת ורבים הלכו להתווכח, מנהל הסניף הנחמד אמר "אתם יודעים מה ?! אם הוא שותה ליטר בירה פה עכשיו הוא לא משלם", כמובן שהשיכור התורן , חבר שלי, קפץ על המציאה אבל הפער בין הרצון שלו לשתות את הכל ליכולות הגופניות שלו היה גדול מידי… הוא פשוט לא עמד בזה והוריד את הכוס אחרי בערך 400 מיל'… מה שלא עצר חבר אחר מלהמשיך לשתות את הבירה במקומו.

 

באופן כללי הייתה אווירה מעולה ! הבשר היה טוב מאד לפסטיבל מסוג זה, יותר טוב ממה שתמצאו בקזה דו ברזיל ופאפאגאיו. אני באופן כללי מאד ממליץ על החוויה, בעיקר אם הולכים חבורה של אנשים.

בקיצור ! לכו, זה ממש שווה את הכסף.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.