מסעדת קולומבוס הרצליה – ביקורת

מדובר במסעת אכול כפי יכולתך מאד מאד בסיסית. המקום מעוצב כמו בר קאובוי'ס אבל לא מוקפד. מסעדה עשויה עץ אבל רואים שכבר הרבה זמן לא שיפצו שם.
המחירים טובים, נכון ל 10.2.2016 יש אכול כפי יכולתך עד שעה 5 ב 69 ש"ח, שזה הכי זול שקיים בארץ לפי דעתי. התיישבנו והזמנו את המנה הזו. המלצר מתחיל מלשים על השולחן שני צלחות: בראשונה יש שני שניצלים, שני חזה עוף מטוגן בשמן עמוק, שני נקניקיות צ'וריסוס קטנטנות בגודל של זרת שגם בושלו בשמן עמוק, כנפיים, הכנפיים לא היו עם רוטב כלל. יש לציין שכל מה שעל הצלחת הזו הם דברים שהם מכינים מראש ולכן אנחנו קיבלנו את הדברים כשהם קרים, הכנפיים בעיקר. בצלחת השנייה שמו חציל עם טחינה, החציל לא בושל מספיק אבל היה קר. לצידו עומדת קציצה מוזרה שנראת כמו בצד שטוגן בשמן עמוק, ומעליו רוטב ברביקיו. המלצר קרא לזה "עוף שיכור" אבל גם לאחר שניתחתי את המנה הזו – לא מצאתי שם עוף כלל. זה היה נראה מאד רע ושומני לחלוטין. לא נגענו בזה.

בהמשך, המלצר שואל מה עוד רוצים. אמרנו שאנו רוצים כמובן את האטנריקוט, האסאדו והקציצות. קיבלנו צלחת שעליה 3 חתיכות אנטריקוט, שחתוכות באופן לא סימטרי. הראשונה הייתה עבה ובשרנית וטובה. השניים האחרות היו דקות מאד ללא ה"עין" המפורסמת של האנטריקוט והן היו יבשות וצמיגיות. יש לציין שהחתיכה העבה הייתה טובה והתקבלה כמדיום כמו שביקשנו.

האסאדו שהצטרף לצלחת היה שרוף בחלקו. נראה שהרגו אותו בבישול ארוך והוא לא היה מעניין בכלל, כאילו לא בושל ברוטב או משהו כזה.

הקציצה הייתה כזו שרואים שהיא נקנתה ממפעל ולא הוכנה במקום.

המלצר עובר "חבר'ה רוצים צ'יפס" אמרנו שבכיף. הגיע צ'יפס קר שלא בושל כראוי, היה רך מבחוץ ולא טוב.

לאחר שסיימנו, ביקשנו תוספת לאנטריקוט. לקח קצת זמן אבל הגיע. הופתעתי לטובה שהם הביאו הרבה. האנטריקוטים החדשים היו דומים לסגנון של הישנים. אחד היה טוב והשני היה יבש וצמיגי. באופן כללי מדובר בבשר מאד ממוצע מינוס. קשה לפספס באנטריקוט אבל הם הצליחו.
הייתרונות: זול מאד לאכול כפי יכולתך. ומי שהולך לכפי יכולתך יודע שהם תמיד עסוקים בלמרוח אותך ולגרום לך להתמלא משטויות. פה לא עשו את זה – ושזה יפה.

החסרונות: אוכל ממוצע מינוס מינוס. הם פשוט דילגו על דברים שמאד קל לשפר אותם: לעשות את הצ'וריסוס בגריל ולא שמן עמוק. את האנטריקוט לחתוך כמו שצריך. את הקציצה להכין אצלם ואת הכנפיים לתבל ולשים גם בגריל. סתם חבל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.